Ny Blogg

Hej och välkomna till våran blogg. Vi har länge pratat om att skaffa en blogg tillsammans, och nu har det äntligen blivit av.
 
 I våran blogg kommer ni att få följa Hanna och Fredrica. Hanna ska börja första året på gymnasiet efter sommaren, och Fredrica ska börja nian. Vi kommer att skriva om våran vardag, vårat intresse för kläder, videobloggar och om det vi älskar mest. Handboll. Vi spelar båda handboll i Haninge hk, men tränar också en heldel utanför den. Så det är något vi också kommer att skriva och tipsa er om. Träning och olika typer av träning. 
 
Hanna: Jag älskar, som ni redan har läst ovan kläder,handboll och träning. Men ett annat stort intresse för mig är att fotografera, så jag kommer självklart att dela med mig av mina foton här i bloggen. 
 
Fredrica: Jag kallas för det mesta för Freddy, och jag gillar också att spela handboll, träna, rida och att måla. Jag har också en liten systemis, så även jag kommer att dela med mig av mina foton. Både från mobilen och från kameran.
 
Vi hoppas att det låter intressant, och att ni kommer att ge bloggen en chans. Och, designen är bara tillfällig!
 
 
2013-06-28 @ 21:27:43 -Allmänt- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback