Kalix

Hej sunshines! Jag vaknade runt 10, och då regnade det men nu verkar solen skina upp lite grann, jag vet inte hur det är hemma i Stockholm men jag hoppas att ni har sol! Igår var det jättemysigt, vi åt middag vid 8 och sen så åkte vi in till stan och handlade lite. Jag köpte Ben&Jerry Core, goooott! Nu ska jag fixa upp håret i en bulle och sen dra iväg till farmor och farfar. sen får vi se vad vi hittar på.Förmodligen något roligt så jag har med mig kameran. Men alla systemkamera bilder kommer att postas upp i bildbomber när jag kommer hem, för jag tror inte Faster har någon överförsladd. Men, men jag har mobilen S3 har ju bra kamera. sen kanske det blir lite mobilblogg. Loveuall
 
 
2013-06-30 @ 13:06:47 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback