Grönan

Hej på er. Gårdagen var jätte bra verkligen. Som jag skrev i mitt förra inlägg fyller Elins mamma 40 om nån dag, så hon hade sin fest igår. Det var fint väder och varmt hela eftermiddagen. Det var femkamp, vi åt god mat och efterrätt. Vi barn spelade en heldel  handboll, badade, och senare på kvällen blev det även dans. Som sagt var det en rolig kväll, och vi kom hem runt 2 i natt. 
 
Idag vaknade jag vid 12, vilket är jätte ovanligt för att vara mig, Då käkade jag frukost med familjen, och snart ska vi åka till grönan för att spendera resten av eftermiddagen och kvällen där. Det ska bli super roligt då jag aldrig var på grönan förra året. Så vi hörs när vi hörs faktiskt. Ha det bra! // Hanna
 
 
2013-06-30 @ 15:36:20 -Allmänt- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback