Freddy's Första inlägg

Tjaa, imorse så fixade jag frulle och kollade på ''På rymmen med Pippi Långstrump'' och fick lite flashbacks, från när man var liten. Lite mys sådär, dock höll jag på och tappa bort tiden eftersom jag skulle hämta upp Hanna vid affären. Så jag fick fixa i ordning allt och byta om, borsta tänderna, packa väskan och tanka sen kunde jag köra iväg. Hon satt och vänta på mig utanför affären, när jag kom så gick vi in i affären och handlade mat till lunch och sen drog vi till Rangsta, men det var inge folk där så vi drog till Grindsjön istället. Där var det lite mer folk. Vi badade och solade i några timmar, tyvärr kom det ett fritids så vi drog hem till mej och badade och hade grymt kulsmiley Sen drog hon hem och jag lagade middagen hemma, sen så har jag bara chillat. Nu ska vi ha en myskväll, jag och familjen så puss!
 
 
2013-06-28 @ 21:50:00 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback