Varmt

 
Hej på er! Idag vaknade jag vid nio. Då kollade jag på lite one tree hill innan jag gick upp och fixade frukost som jag åt ute i solen. Sedan böt jag om till bikini och la mig i en solstol i nån timme med Michaela och Dashas blogpod i lurarna. Riktigt bra start på dagen! Sedan fixade jag mig och åkte ner till rangsta med moppen för en stranddag med Nanna. Vi hängde på stranden hela dagen med sol, bad och prat. En perfekt sommardag. Sedan gick vi hem till henne. Kollade på lite oth, käkade grillat och glass till efterrätt. Sen åkte jag hem runt åtta. En super mysig dag verkligen!
 
Imorgon ska jag äntligen träffa Freddy igen efter typ en vecka. Vi ska vara på stranden antagligen då det ska bli sjukt varmt imorgon. Men vi hörs mer då! Puss
 
2013-07-06 @ 22:41:05 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback