Stockholm

Hej på er! Nu har jag lugnat ner mig liite, jag vaknade iallafall imorse i panik eftersom det var 1 timma kvar tills bussen gick. Jag valde kläder efter väder och fixade mig snabbt och borstade tänderna, sen slängde jag i mig lite frukost och sprang till bussen med en macka i handen, som tur var jag 5 minuter tidig och hann med den första bussen. Sen mötte jag upp Moa i vh och sen drog vi vidare in till stan. Vi promenera till gamla stan och kollade på allt och ingenting. Jättemysigt. Det har vart en grymt rolig och intressant dag faktiskt! Vi har hunnit med och ätit lunch på Stortorget, gått på guidad tur i rikdagshuset och sen pratat med folk och så.. jättemysigt. Det är vad jag gjort idag, hah puss
 
2013-07-12 @ 21:32:24 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback