Seg dag

 
En bild från min insta! @hhannapaanna
God morgon på er. Jag skrev aldrig något igår. Föråt för det men jag hittade tyvärr ingen tid till det. Jag och Tilda gick upp vid åtta, fixade oss och åkte sedan till mammas förskola runt tio. Vi käkade lunch ute i solen med alla barnen, och lekte sedan med dom hela dagen. Sååå mysigt och kul när barnen är så snälla och gulliga. Vi åkte hem vid tre och väl hemma låg vi helt döda i soffan. Haha jag kan inte säga att jag är van vid att leka en hel dag. Men kul var det iallafall. Sedan åt vi middag och sen var det sandträning inför åhus. Det var en bra dag!
 
Idag vaknade jag vid nio. Då fixade jag frukost som jag åt framför one tree hill, och nu har jag fixat med lite inlägg till bloggen. Jag har inget planerat idag förutom att det är träning ikväll. Alla mina kompisar är bortresta eller sommarjobbar,så det finns inte så mycket att göra denna vecka tyvärr. Jaja, nästa vecka börjar jag sommarjobba, veckan efter är det åhus och veckan efter åhus jobbar jag ännu en vecka. Sedan åker jag till Italien. Underbart!
2013-07-04 @ 11:35:00 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback