Rivstart

Vid 10-tiden så vaknade jag av att TV var på och att Adde precis vaknat och hojta om att vi skulle iväg och käka lunch och fika om 30 minuter, men det var lite kaos. En privat grej hände men det löste sig och vi drog efter 40 minuter. Jag fick en räk/skagen baugett. Asgott, vi åt på Myggan! mycket folk men ett väldigt fräsht mat & fika ställe. Efter det så åkte vi hem och hämta Faster och drog iväg till kusinerna och gick på shopping tur, alla verkade hitta grejjer utom jag. Det som jag tcke var grymt snyggt kostade mycket eller så fanns det för stora storlekar. Lite surt. Sen drog vi nu hem och ska göra i ordning middag eftersom kusinerna ska hit och käka middag med oss, lite mys sådär! Sorry för att det blir så långa inlägg från mej just nu, men jag har inte tid att göra flera små just nu, så det här får duga! Hihi puss
och nej jag brukar inte dricka redbull, men idag var det så gott
 
 
2013-07-01 @ 15:18:30 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Fin färg på skorna! :)

Svar: tack ! :)
hannafredrica.blogg.se

2013-07-01 @ 15:19:39
URL: http://nattstad.se/bymelli

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback