Minigolf

Sådär nu har jag lugnat ner mej lite grann. Jag kan bli riktigt lack på blogg.se eftersom dom ska alltid strula till med nytt och gammalt och blanda och förstöra och förnya men aja. Vi shiter i de. Jag var iallafall med släkten alltså, Cia, Adde, Matte, Åsa, Gabbe, Liam, Niklas och Bror och spelade minigolf, tyvärr räckte inte lite tur, utan jag förlorade med 91 poäng, ni kan ju själva räkna ut att jag fick fler 7:or än 5- . Så att jaaaa, men vi hade några som fick till riktigt bra poäng! :) 58:a var det bästa på. Ikväll/Lite senare så ska jag, Mathias och Adde iväg för att träffa Sara och gå på bio, jag kommer dock inte ihåg vad filmen heter men det sägs vara riktigt bra. Den ska tydligen vara runt 2 timmar lång så jag kommer behöva ha nått och knapra på för att inte somna, hehe. Straxt ska vi äta också, perfekt! Jag är hungrig som en varg.. hahah byye
 
 
2013-07-03 @ 17:33:14 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback