Lite om dagen och morgondagen

Hej på er. Idag har det inte hänt mycket.. Jag och Tilda åkte ner till konsum efter lunch för att köpa sockerkaksmix. Dom mixarna blir skit goda, testa! Så vi bakade, fixade middag och sen var det dax för träning i sandgropen inför Åhus. Det blev lite oplanering så vi skippade middagen vi skulle bort på. 
 
Imorgon ska jag träffa Felicia. det var ett bra tag sedan vi hittade på något, så det blir jättejätte kul. Är det fint väder ligger vi antagligen på stranden hela dagen, annars vet jag inte vad vi gör. Något hittar vi iallafall på. :) Men nu ska jag titta på one tree hill innan jag ska sova. Puss
 
 
2013-07-01 @ 22:04:57 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback