Längtar

Hej på er. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan gå och lägga mig. Hatar att somna helt ensam i huset. Haha ;) Idag efter jobbet åkte jag iallafall hem. Chillade lite, klippte gräset med gågräsklippare (våran åk är trasig) sååå jobbigt! Efter det drog jag iallafall ut på en kort jogg. Ungefär 2km. Sen har jag käkat och kollat på film. Imorgon hämtar pappa upp mig efter jobbet för att vi ska åka upp till mormor och morfar. Mamma och Tilda + mina kusiner är redan där. Så vi spenderar helgen där med bad, båt, fiskning och solning. Ååååååå jag saknar dom alla helt sjukt mycket, och nånting säger mig att min jobbdag kommer gå i snigelfart imorgon... ;) Men nu ska jag sluta tjata. God natt.
Bjuder på en bild från i vintras när jag hade brunt hår. Efter sommaren försvinner mitt blonda hår igen!
 
2013-07-25 @ 21:26:37 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback