Kvalitetstid

Hej på er. Igårmorse tog jag och Freddy moppen till ösmo och startade dagen med att springa i trappor plus löparskola och en ny övning. Riktigt jobbigt då det redan hade blivit stört varmt. När vi var klara åkte vi runt lite innan vi åkte hem. Då käkade jag innan jag la mig i solen i några timmar innan jag behövde duscha och fixa till mig lite. Runt 5 fick vi gäster. Våra familjekompisar kom. Vi chillade mest. Åkte moppe, åt god mat, kollade på film och åt popcorn. Dom sov här, så dom åkte nyss och jag ska fixa mig för att åka in till Haninge med Cilla för en fika och kolla i affärer. Ikväll ska jag även hinna med att packa. Vi åker ner till åhus imorgon för att spela handboll. Vi blir kvar där hela veckan, så det kommer bli hur kul som helst! 
Lite blandat från de senaste dagarna.
 
2013-07-14 @ 12:41:51 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback