Jobbig vecka

Hej på er. Både jag och Freddy har slarvat med bloggningen denhär veckan. men som ni vet har jag jobbat denhär veckan., och åker till åhus för att spela beatch handboll nästa vecka.Så då kommer jag inte heller blogga. Men ni får se det posetiva. Jag kommer komma hem med kameran full av bilder, och sedan har vi beställt en design av en tjej också. 
 
Men iallafall. Denhär veckan har gott riktigt långsamt, och det blir lätt långtråkigt på jobbet. Segt.. Så helgen är riktigt efterlängtad kan jag säga. Just nu håller Tilda och jag på att baka bullar, och snart ska vi käka en sen middag utomhus. åå vad jag älskar de fina sommarkvällarna. Men jag lovar att skriva snart igen. Puss
 
 
2013-07-12 @ 19:26:49 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback