Helt död

Hej på er. Idag har jag jobbat, precis som vanligt. Och när jag kom hem bytte jag om och tog en jogg upp till skolan eftersom att jag behövde lämna in en bok på bibblan, och så joggade jag hem igen. När jag kom hem gjorde jag mina magövningar (dom i ett inlägg ner!) och nu ska jag duscha innan det blir taco-middag. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Kolla på one tree hill och käka frukt hade jag tänkt. Men vi får höras! 
Jag bjuder på två bilder från arkivet sedan jag och nanna var på blogawards förra året. Jag saknar dig finaste!
 
 

 
2013-07-23 @ 18:10:00 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad glad man blir när man ser din header, syftar på bad bilderna då ^^

Svar: åå vad kul! men nu är det ju så att vi är två som driver denhär bloggen ;)
hannafredrica.blogg.se

2013-07-23 @ 18:28:56
URL: http://paintabucket.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg ni har! Älskar designen! :D

Svar: åå tack vad glada vi blir! :D
hannafredrica.blogg.se

2013-07-23 @ 18:42:05
URL: http://alexandraasfoto.blogg.se

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback