Get Lucky

Hej på er. Igår hade jag en jättejätte rolig kväll på grönan med familjen. Tilda och jag sprang runt som små barn och åkte karuseller. Vi åt även våfflor, spelade på hjul och vann två(!!) gånger, och åt popcorn. Det var perfekt väder också, molningt med lite sol och varmt. Det var inte heller för mycket folk, så det var verkligen perfekt!
 
Idag gick jag upp vid 10. Då satte jag på mig träningskläder och sprang backintervaller. Jag sprang så jag fick blodsmak, så nu är benen som spagetti. Sedan käkade jag iallafall frukost framför one tree hill, och nu väntar en dusch. Senare idag skulle jag ha träffat Nanna, men hon har blivit sjuk, så vi får ta det nån annan dag istället. Alltså har jag inte så mycket planerat idag mer en att jag ska ta en promenad, och ikväll ska familjen bort på middag. Det ser ut att bli en helt okej dag iallafall. Puss
Skulle ha publicerats vid 12!!
 
 

2013-07-01 @ 13:20:15 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback