Allting från igår

Igår:
Jag vet att jag inte skrev mer som jag faktiskt sa igår men, jag hade en massa grejjor att göra, på förmiddagen vid 11 så hade jag moppelektion(körlektion), sen visade det sig att om jag ville så kunde jag göra en till körlektion 17.20 och då blir man så jävla glad eftersom det blir min sista lektion då, så självklart tackade jag ja! Så då chillade jag ända fram till dess och badade och solade. Sen bar det av för sista körningen! Dirrekt när jag kom hem så skulle vi iväg och fiska, hihi jag fick två fångster! Riktigt stolt, brukar aldrig få napp när jag fiskar, dom tar bara min mask och i det här fallet räka. Men vid 22.30 var vi hemma och jag skulle ha Twilight maraton så jag struntade i och blogga. Men allting slutade med att jag hoppade igenom första filmen och somnade.
Idag:
Nu har jag lite bråttom eftersom vi ska ut med båten och bada, jättemysigt, HELA familjen ska med, puss!
 
 
2013-07-18 @ 10:16:34 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback