Min dag

Hej på er. Ni har säkert märkt att det var ett tag sedan Freddy skrev något här i bloggen. Och det kommer kanske vara så ett tag nu framöver. Så att ni vet det. Och eftersom att jag åker på Lördag får vi se hur uppdateringen ser ut under de två veckorna. Men bara så att ni vet!
 
Igår tog jag det lugnt hela dagen. På morgonen åkte vi hem till Elin och Zandra för att prata lite om Italien. Elin ska nämligen åka medddd! Och sen åkte vi hem, jag städade mitt rum och lite så. Efter middagen hämtade Fredde upp mig, så åkte vi till ösmo och sprang i trappor. Och det ska vi göra idag med. Så jag ska smsa henne nu, och sedan käka något litet innan vi drar. Senare idag ska jag hjälpa henne måla om hennes rum också. Spääännande! Men vi får höras! Puss
Bild från åhus!
 
2013-08-01 @ 09:41:21 -Hannas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback