I Made It!

Imorse när jag och min storebror åkte in vid 8 tiden till stan så var jag sjukt nervös och nästan spydde, jag ville verkligen lyckas med moppeprovet, vi käkade frukost på 7eleven,sen går jag och fixar fotot och min namnteckning och sen är klockan 10, alla blir insläppta i rummet och skriver provet. Jag dog, jag var så nervös och när jag kommit igenom 69 av 70 frågor så får jag typ epelepsi och vågar inte trycka på ''färdig med provet'' men tillslut tröck jag och blundade och öppna ögonen med texten framför mej, GODKÄNT! Och jag ville egentligen bara ställa mig upp och skrika men andra skrev fortfarande så att jag var tyst och gick ut  till brorsan igen med världens leende på läpparna! Vi firade med donken, så det blir väll att springa trappor ikväll, hehe men nu vet ni, puss!
 
2013-08-08 @ 13:21:01 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback