Helt död

Idag var det dag 3 i sommarskolan, känns faktiskt ganska bra, jag lär mig mycket mer än vad jag trodde och läraren vi har är mycket bättre än våra, haha kanske byter till Vansta. Nej men det går bra, men man blir så trött bara. Och direkt efter skolan tog jag bussen till Körskolan och satt och pluggade i 1,5 timma. Trögt men jag är nervös för imorgon så jag hoppas jag klarar det, hehe. Sorry orkar inte babbla upp allt jag gjort under dagarna medan jag inte bloggade, det ända var att jag fyllde 15 år. hhoho 15 barre nu asso! Nä nu börjar inlägget spåra ur, jag ska fortsätta med min B&J och välja en bra film, hihi puss
2013-08-07 @ 16:43:38 -Fredricas Dagbok- Permalink


Kommentarer

kommentera här?:

ditt Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback